1. "Ciało" 8/10
2. "Testosteron" 7/10
3. "Pół serio" 6/10
4. "Lejdis" 5/10
5. "Idealny facet dla mojej dziewczyny" 3/10
Duet Konecki & Saramonowicz ewidentnie nie wpasował się w mój gust. Rzekłabym, że wręcz jest to nieporozumienie. Jedyny film tej dwójki, jaki mi się podobał, to Ciało. Muszę przyznać, ze momentami bawił mnie oraz to, że był ciekawe zrobiony. Reszta ich filmów to dno. są po prostu żałosne. Mam nadzieję, ze ten duet...